Nåværende kunde
Informasjon for deg som er kunde
Vanlige spørsmål for deg som har et lån eller sparer hos oss
Kunde med boliglån
Kunde med forbrukslån
Fakturaer og betalinger
Jeg mangler faktura, hva gjør jeg?
Du kan logge inn på Mine sider for å se betalingsopplysningene. Du kan også ta kontakt med kundeservice og få opplysningene der.
Kontakt oss
Jeg er sikker på at jeg allerede har betalt
Logg inn på Mine sider for å se status på fakturaen. Vi gjør oppmerksom på at det kan ta opptil tre arbeidsdager før betalingen blir registrert hos oss. Hvis opplysningene ikke ser ut til å stemme, ber vi deg kontakte vår betalingsservice på telefon 21 54 44 04.
AvtaleGiro
AvtaleGiro forsikrer deg om at dine betalinger alltid blir betalt i tide. Vi trekker det avtalte beløpet fra din konto den 28. hver måned. Om den dagen faller på en helligdag foretas trekket på nærmeste hverdag før den 28. Kontakte din hoved bank direkte dersom du vil opprette AvtaleGiro.
Kunde med sparekonto
Kundefordeler
6 måneder gratis medlemskap
Vi har et samarbeid med Norsk Familieøkonomi og er glade for å kunne tilby alle våre kunder 6 måneder gratis medlemskap i Norsk Familieøkonomi. Medlemskapet har en verdi på 780 kroner per år og gir deg tilgang til en rekke inkluderte og rabatterte fordeler.
Betalingsfri måned
Store utgifter har en tendens til å komme samtidig. Da kan det være bra å vite at du har muligheten til å søke om tre betalingsfrie måneder per år dersom du har et forbrukslån hos oss (gjelder ikke boliglån). Logg inn for å registrere en betalingsfri måned.
Betalingsforsikring
Vår betalingsforsikring er en frivillig forsikring som kan hjelpe deg med å tilbakebetale forbrukslånet ditt hvis du blir syk eller arbeidsledig, med opptil 10 000 kr per måned. Forsikringen er kostnadsfri de to første månedene.