Tilbake

Jeg kan ikke logge inn på Mine Sider

Vi forstår at det kan være frustrerende når innloggingen ikke fungerer. Her er noen ting du kan prøve for å løse problemet.

1. Bruk en annen nettleser

Prøv en annen nettleser hvis det ikke fungerer. Hvis du for eksempel bruker Chrome, prøv i stedet med Firefox eller Safari.

2. Tøm nettleserens cache og historikk

Nettleseren lagrer ofte informasjon for å laste nettsider raskere, noe som kan forstyrre innloggingen. Tøm historikken (informasjonskapsler og cache) i nettleseren din – dette finner du vanligvis under "Innstillinger"

3. Prøv å bruke en annen enhet

Hvis du bruker mobilen, prøv å logge inn fra en dator i stedet. Det kan noen ganger fungere bedre.

4. Oppdater BankID

Hvis du fortsatt ikke kan logge inn, kontroller at BankID-en din er oppdatert. Last ned den nyeste versjonen hvis nødvendig.

Ring oss!

Hvis du fortsatt har problemer med å logge inn, kontakt vår kundeservice.

21 54 44 00
Nordax Bank

NOBA Bank Group AB (publ)

Organisasjonsnummer: 556647-7286

Styrelsens forretningskontor: Stockholm

+46 (0) 8-508 808 00

www.noba.bank